Splošni pogoji
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji - pogodba o nakupu (prenos PDF)
I. Splošno
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletnega centra www.biolekarna.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Splošni pogoji spletnega informacijsko-trgovskega centra www.biolekarna.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov elektronskega poslovanja.
S Spletnim informacijsko-trgovskim centrom upravlja družba Avigor d.o.o., V prelogih 12, 2000 Maribor. Center je sestavljen iz spletne trgovine in informacijsko komunikacijskega vmesnika.
Spletni center deluje 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporaba spletnega centra je brezplačna. Trgovsko blago, ki se v spletni trgovini prodaja, je pregledno označeno s ceno in nakup oziroma kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem se sklene šele, ko kupec nedvoumno potrdi naročilo s pritiskom na jasno označen gumb Zaključi (kupec nato prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno) Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
II. Pojmi
Uporabnik: vsak registriran ali neregistriran uporabnik spletnega centra biolekarna.si
Prodajalec / upravljalec / ponudnik: Avigor d.o.o.
Kupec: uporabnik, ki v spletni trgovini biolekarna.si odda naročilo.
Naročilo: se odda, ko uporabnik pritisne na gumb Zaključi
Sklenitev obvezujoče pogodbe: nastopi v trenutku sprejema elektronskega obvestila o potrditvi odpreme.
Cena: Vse cene so z DDV brez stroškov dostave.
III. Uporaba
Neregistriran uporabnik: vsakdo, ki obišče spletno trgovino in lahko brez registracije opravi tudi hiter nakup. Kljub temu mora ob nakupu podati nekaj osnovnih podatkov, kot na primer kraj dobave in kontakt v primeru zapletov pri plačilu ali odpremi.
Registriran uporabnik: ob registraciji v sistem obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Uporabniški račun
Z registracijo uporabnik postane registriran uporabnik in član ter pridobi pravico do znižane članske cene in drugih ugodnosti. Kot član spletnega centra biolekarna.si, pridobi svoj uporabniški račun, v katerem lahko vedno preveri vse nakupe, račune, zneske in druge informacije, ki se nanašajo na uporabo spletne trgovine, ter spreminja vnesene podatke. Kot registriran uporabnik je v svojem profilu s strežnikom vedno povezan z varno povezavo. Biolekarna.si uporablja do 256-bitni SSL certifikat, vodilnega svetovnega in najbolj zaupanja vrednega podjetja za varnost na medmrežju GeoTrust.
Ob registraciji mora uporabnik izpolniti vsa zahtevana obvezna polja z resničnimi podatki. Izdajanje za drugo osebo je kaznivo dejanje. Vsak uporabnik ima lahko le eno uporabniško ime. Uporabnik se s sprejemom teh pogojev zavezuje, da bo ravnal skladno z njimi.
Vsak uporabnik spletnega centra biolekarna.si s sprejemom teh pravil dovoljuje uporabo in obdelavo danih osebnih podatkov za namen delovanja sistema, pošiljanje elektronske ali navadne pošte in sms sporočil v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
V primeru, da uporabnik svojega uporabniškega imena nepretrgoma ne bo uporabljal 5 let, bo upravljalec njegove osebne podatke, ki jih je posredoval ob registraciji, izbrisal iz evidence aktivnih uporabnikov.
Uporabnik lahko kadarkoli zahteva ukinitev uporabniškega računa z elektronsko pošto na naslov narocila@biolekarna.si. V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa
V vsebini naročila:
- ime in priimek uporabnika,
- naslov uporabnika,
- elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun.
Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun tudi odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.
IV. Varnost uporabe
Spletni center biolekarna.si zagotavlja vse tehnološke in organizacijske rešitve za popolno in 100% varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer) priznanega svetovnega ponudnika GeoTrust. Podatki se, preden zapustijo vaš brskalnik, kodirajo z do 256 bitnim ključem in se na strežnik ponudnika prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.
Vsa kartična plačila so avtomatsko preusmerjena na varno povezavo s strežnikom največjega slovenskega kartičnega procesnega centra Bankart, kjer se izvaja edina obdelava in hramba podatkov o plačilih karticah. Ker s tem vzpostavite direktno varno povezavo z bančnim sistemom, na povezavah in strežnikih biolekarna.si ni možna nikakršna zloraba podatkov o karticah. Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu.
Varnostna zaščita vključuje še varnostni rešitvi Verified by Visa in MasterCard SecureCode. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.
|
Varno spletno nakupovanje.
Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov med vašim računalnikom in spletnim centrom biolekarna.si poteka preko varne šifrirane povezave oziroma protokola SSL (Secure Sockets Layer). Varnost protokola zagotavlja podjetje GeoTrust.
V. Ponudba artiklov
Ponudba izdelkov se lahko spreminja. Pred dokončnim umikom proizvoda iz ponudbe bo označena preostala količina proizvodov na zalogi. Če med vašim naročanjem zmanjka omejene zaloge, lahko od naročila odstopite ali pa vam ponudimo rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.V prodajni program spletne trgovine biolekarna.si so uvrščeni samo kvalitetni proizvodi znanih proizvajalcev. V kolikor pogrešate kakšen proizvod, nam javite na narocila@biolekarna.si in če proizvod ustreza našim kvalitativnim pogojem, ga bomo skušali uvrstiti v program.
VI. Cene
Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR, vključujejo DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini biolekarna.si. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila in z navedenimi pogoji. V primeru, da se zgodi, da je podatek o ceni napačen ali da se cene spremenijo med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočili odstop od nakupa in skušali najti rešitev v obojestransko zadovoljstvo.
Vrste cen:
Redna cena je cena za neregistrirane uporabnike. Za pridobitev članske cene je potrebna registracija, ki je možna tudi med postopkom nakupa.
Akcijska cena je časovno ali količinsko omejena cena znižana za določen odstotek ali znesek.
Članska cena: je za določen odstotek znižana cena in velja samo za registrirane uporabnike.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki poslana kupcu ter shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu (Moj račun), kjer je možno naročilo tudi natisniti. Po plačilu naročenega, je možno natisniti račun, ki pa je priložen tudi k pošiljki.
VII. Ugodnosti
Članski popust
Vsak registriran uporabnik je upravičen do znižane članske cene. Odstotek znižanja je lahko pri različnih izdelkih ali skupinah izdelkov različen.
Koda za popust
Koda za popust je sestavljena iz kombinacije črk in/ali številk in omogoča pridobitev popusta v absolutnem znesku ali v odstotku. Koristi se tako, da jo v 1. koraku spletne blagajne vpišete v polje Koda kupona. Koda je lahko enkratna ali pa omogoča popust v določenem časovnem obdobju. Časovna koda je aktivna v obdobju za katerega je izdana. Če je enkratna koda aktivna samo v določenem obdobju, je to pregledno označeno poleg kode.
Promocijski kupon
Promocijski kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu (v znesku ali v odstotku) in je enkraten ali časovno omejen. Promocijske kupone za nakup v spletni trgovini biolekarna.si lahko najdete na naslovni strani oglasnih sporočil, na spletnih straneh drugih ponudnikov, v naših e-novicah in v drugih medijih.
Koda na promocijskem kuponu je sestavljena iz številk, ki se v 1. koraku spletne blagajne vpišejo v polje Koda kupona. Popust, ki ga prinaša, se upošteva pri izračunu končnega zneska nakupa. Če je vrednost nakupa nižja kot je vrednost popusta, preostanek popusta pa propade.
Priporočite nas
Priporočite spletni center biolekarna.si prijateljem, sorodnikom, znancem sosedom ali sodelavcem – izplača se. Za vsakega novega kupca, ki se z vašim priporočilom registrira in s tem pridobi uporabniški račun ter opravi nakup, vam v zahvalo podarimo kupon za popust v višini 5,00€, ki ga lahko unovčite ob vašem naslednjem nakupu. Nov kupec je vsakdo, ki ne živi v istem gospodinjstvu in v spletni trgovini biolekarna.si še ni naročal.
Nov kupec posreduje podatke preko spletnega formularja, kjer izpolni naslednje podatke:
- pod "Podatki novega kupca": nov kupec vnese svoje novo uporabniško ime in elektronski naslov. Predhodno se mora registrirati pod Registracija. Vsakdo se lahko registrira samo enkrat.
- pod "Podatki predlagatelja": vnese vaše podatke (ime in priimek, naslov in elektronski poštni naslov). Elektronski poštni naslov (E-Mail) se mora ujemati s tistim, ki ste ga podali ob vaši registraciji.
Ko nov kupec opravi in plača prvi nakup, boste po elektronski pošti prejeli kupon za popust v višini 5,00€ z aktivno kodo za obdobje 2 mesecev, ki jo na blagajni spletne trgovine, ob naslednjem nakupu vnesete v polje Koda kupona.
Darilni boni
Darilni bon je izkazni papir, ki ga Avigor d.o.o. izda proti plačilu v obliki listine ali v elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen z unikatno alfanumerično serijsko številko (kodo), podjetje Avigor d.o.o. pa ga je zavezano sprejeti kot plačilo za blago, ki se prodaja v spletnem centru biolekarna.si. Darilni bon je moč kupiti v spletnem centru biolekarna.si. Pri nakupu darilnega bona veljajo enaka določila, kot so navedena v Splošnih pogojih poslovanja. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se kupcu razlika ne povrne. Darilni bon se uporabi z vnosom unikatne alfanumerične kode darilnega bona v prvem koraku spletne blagajne v polje Koda darilnega bona.
Bonus točke
Registrirani uporabniki z nakupi v spletnem centru biolekarna.si pridobivate bonus točke, ki se ob koncu obračunskega obdobja upoštevajo kot popust v določenem znesku. Ena bonus točka je enakovredna nakupu v višini 5,00€. Za nakup v vrednosti od 5,00€ do 9,99€ prejmete 1 točko, od 10,00€ do 14,99€ prejmete 2 točki in tako naprej za vsakih dopolnjenih 5,00€ po eno dodatno točko. Obračunsko obdobje traja od 01.12 tekočega leta do 30.11. naslednjega leta. Bonus točke so unovčljive v decembru po koncu obračunskega obdobja in niso izplačljive v gotovini. Skupna vrednost uporabnikovih nakupov je vidna pod Moj račun.
Višina bonusa:
do 60 točk | ni bonusa |
nad 60 točk | 9,00 € bonusa |
nad 120 točk | 24,00 € bonusa |
nad 240 točk | 60,00 € bonusa |
Če kupec z nakupom pri katerem je koristil bonus ni zadovoljen in se odloči za vračilo, mu povrnemo vplačana sredstva brez stroškov pošiljanja. Bonus pa lahko koristi pri naslednjem nakupu do konca tekočega obdobja za unovčitev.
VIII. Načini plačila
Načini:
Plačilo je možno na enega od naslednjih načinov:
- po povzetju,
- po predračunu (preko e-banke, položnice, ...),
- s kreditnimi karticami (Visa, MasterCard, Maestro),
- s plačilnim sistemom PayPal
Naročeni izdelki bodo odpremljeni po prejetem plačilu, razen v primeru plačila po povzetju.
Pridržek lastninske pravice
Prodajalec si pridržuje lastninsko pravico na prodanih izdelkih in le-ti ostanejo last podjetja Avigor d.o.o. tudi potem, ko so izročeni kupcu in tudi v primeru, ko jih kupec nadalje proda, vse dotlej, dokler kupnina zanje ni plačana v celoti z obrestmi in drugimi stroški vred. Prodajalec ima pravico zahtevati izročitev blaga, na katerem velja pridržek lastninske pravice v vseh primerih, ko kupec ne poravna kupnine v celoti.
IX. Postopek nakupa
A. Nakupovalna košarica
Na strani z opisom izdelka izberete količino in vrsto pakiranja ter pritisnete na gumb V košarico. V nakupovalno košarico lahko dodate poljubno število izdelkov, ki se bodo šteli kot enotno naročilo z enkratnim stroškom pošiljanja.
Če med nakupovanjem želite preveriti stanje v košarici pritisnite na polje Košarica, kjer je zabeležena količina proizvodov in skupen znesek. Tukaj lahko spremenite količino proizvodov ali pa s pritiskom na križec odstranite proizvod iz košarice.
Za zaključek naročila pritisnite na gumb Na blagajno. Odpre se polje blagajne, kjer boste v naslednjih korakih nakup zaključili.
B. Blagajna
1. Pregled košarice
V pregledu košarice si lahko ogledate seznam izbranih izdelkov, spremenite količino ali pa odstranite izbrani izdelek oziroma storitev. Vnesete tudi številko kupona ali bona za popust. S pritiskom na gumb Naprej nakup še ne bo zaključen.
2. Vaši podatki naročila
Če v spletni center še niste prijavljeni se v tem koraku najprej prijavite oz. registrirate ali pa brez prijave opravite hiter nakup.
V tem koraku se prikažejo podatki iz vašega profila, ki jih lahko ustrezno spremenite. Izbirate lahko tudi med različnimi možnostmi za dostavo in vrstami plačila. Pri hitrem nakupu podatke vnesete sami. Če želite dostavo drugam kot na domač naslov (na primer v službo), označite Dostava na drug naslov in izpolnite polja. S pritiskom na gumb Naprej nakup še ne bo zaključen.
3. Pregled in zaključek naročila
Prikazana je celotna vsebina vašega nakupa. Če želite kaj popraviti pritisnite na gumb Nazaj. S pritiskom na gumb Zaključi je naročilo oddano in zavezujoče. Pri plačilu po povzetju in predračunu je nakup končan. V primeru plačila s kreditno kartico ali preko PayPal-a sledi dodaten korak na avtorizacijskem procesnem centru, kjer boste vnesli še podatke o kreditni kartici.
4. Vnos podatkov o plačilnih karticah in zaključek nakupa
Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico ali preko PayPal-a v tem koraku vnesete še podatke o kreditni kartici in nakup je zaključen, sredstva na kartici so rezervirana in vas bremenijo šele po odpremi blaga.
C. Procesiranje naročila
1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme po elektronski pošti prvo obvestilo (Potrditev prejema naročila), da je naročilo sprejeto.
2. Naročilo potrjeno Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih proizvodov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne (če blago ni dobavljivo ali pa je plačilo s kreditno kartico zavrnjeno s strani banke). Kupec nato po elektronski pošti prejme drugo obvestilo (Potrditev odpreme), da je bilo naročilo odpremljeno oz. kdaj je predviden rok odpreme.
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali za zagotavljanje točnosti dobave kupca pokliče na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odpremljeno Blago je oddano na pošto in bo dostavljeno po načinu, ki ga je v naročilu opredelil kupec. Kupec je, če ni pisno odstopil od pogodbe, pošiljko dolžan prevzeti.
X. Dostava
Prizadevali si bomo za najhitrejšo možno dostavo. Naročeni izdelki bodo, razen pri plačilu po povzetju, oddani na pošto po prejetju plačila v roku 2 delovnih dni. Če naročeno blago ni na zalogi ali je dobavni čas daljši od 5 dni, bo kupec o predvidenem roku dobave obveščen po elektronski pošti.
Izdelke naročene v spletni trgovini biolekarna.si dostavlja Pošta Slovenije za področje celotne Slovenije.
Od oddaje na pošto bodo:
- izdelki običajno dostavljeni v 1-2 delovnih dnevih oziroma najkasneje v 5 delovnih dneh,
- Pri plačilu po povzetju pošta ob predaji dodatno zaračuna plačilo kupnine v višini določeni v ceniku Pošte Slovenije. Pri ostalih vrstah plačil tega stroška ni.
Za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca ne odgovarjamo, če je bilo blago pravočasno oddano na pošto. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. Če v času dostave na naslovu nikogar ni, poštar pusti obvestilo in pošiljko lahko prevzamete na vaši pošti.
O morebitnih daljših dobavnih rokih oz. nedobavljivih artiklih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila, zamenjali z drugim ali naročilo stornirali.
XI. Vračilo in garancija
Pred vsakršnim vračilom blaga, kupljenega v spletnem centru biolekarna.si, je potrebno ponudnika predhodno obvestiti.
Odstop od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik nedvoumno sporoči na e-naslov ponudnika: narocila@biolekarna.si.
Najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe je kupljeno blago z računom in vso pripadajočo dokumentacijo potrebno vrniti ponudniku na naslov:
AVIGOR d.o.o., V prelogih 12, 2000 Maribor.
Izdelek je potrebno vrniti v originalni embalaži. Izdelek mora biti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Stroške vračanja proizvodov iz nenavedenega razloga ali nezadovoljstva, krije kupec.
Vrnitev prejetih artiklov v roku za odstop od pogodbe se prav tako šteje kot sporočilo o odstopu od pogodbe.
Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet so:
- izdelki za higieno in osebno higieno brez varnostnega pokrova;
- kozmetični proizvodi, kjer je bila embalaža odprta, poškodovana in/ali odstranjena originalna ovojnina;
- prehranski izdelki in prehranska dopolnila pri katerih je bila plastična embalaža odprta in/ali poškodovana;
- pokvarljivi izdelki ali izdelki, ki jim je že potekel rok uporabe;
- avdio in video posnetki ali računalniški programi, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
- časopisi, revije in periodične publikacije;
- izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam;
- darilni boni;
- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.
Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu ponudnika.
Preklic naročila
Potrjena naročila preko spletnega centra biolekarna.si lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila (Potrditev odpreme). Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte narocila@biolekarna.si.
V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila:
- ime in priimek kupca
- naslov kupca
- številka naročila
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu,
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako,
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim,
- vrne plačani znesek.
Stvarna napaka je kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Kupec ponudnika o ugotovljeni stvarni napaki obvesti na: narocila@biolekarna.si.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Garancija
Kupcu zagotavljamo garancijo nakupa in dobavljenih izdelkov. Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije.
- Garancija vračila blaga v roku 14 dni od naročila, brez navajanja razloga.
- Garancija vračila denarja v primeru vračila blaga.
- Garancija zamenjave blaga, v primeru napake pri naročilu in napake ali poškodbe embalaže ter vsebine.
- Garancijo tehničnih izdelkov lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu in uvozniku ali njegovem pooblaščenem servisu. Proizvajalec ali uvoznik jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Servis
Servisni center biolekarna.si omogoča menjavo blaga oz. odpravo napak, ki so nastale zaradi:
- neujemanja naročenih in dostavljenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov);
- neskladnost naročenih izdelkov s predvidenimi lastnostmi in specifikacijami (izdelki z napako);
- napak, ki jih pri prevzemu z običajnim pregledom ni mogoče odkriti (skrite napake).
V primeru zgoraj navedenih napak ali poškodb, lahko kupec skladno s predhodnim dogovorom proizvode vrne in ponudnik jih bo brezplačno nadomestili z ustreznimi ali odpravili napako. Izdelek je potrebno vrniti v originalni embalaži. V tem primeru stroške poštnine za vračilo blaga krije ponudnik. V kolikor se napake ne da odpraviti ali popraviti ima kupec pravico do vračila sorazmernega ali celotnega vplačanega zneska.
Pri poškodbah blaga, ki bi nastale kot posledica nepravilnega ravnanja med dostavo je kupec je dolžan skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in izdelka. Kupec bo takoj odstopil poškodovan izdelek, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške pošiljatelja poslan nazaj na naslov pošiljatelja. Po prejemu poškodovanega izdelka bomo v najkrajšem roku poslali kupcu nov izdelek.
Ponudnik ne odgovarja za poškodbe in napake, ki bi nastale kot posledica nepravilnega odpiranja in uporabe izdelka ali nepravilnega in nevestnega ravnanja z izdelkom.
XII. Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik jamči za zasebnost osebnih podatkov in z njimi ravna v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Splošno uredbo o varstvu podatkov EU (GDPR - General Data Protection Regulation). Upravljalec zbirke osebnih podatkov je upravljavec strani biolekarna.si, podjetje AVIGOR d.o.o., V prelogih 12, 2000 Maribor.
Zbiranje osebnih podatkov
Upravljalec zbira vaše podatke v primeru registracije v spletni center biolekarna.si, izvedbe spletnega nakupa, naročila na e-novice ali sodelovanja v nagradnih igrah.
Podatki o plačilnih karticah se ne beležijo ali hranijo na strežniku ponudnika in upravljalca. Za zbiranje in urejanje teh podatkov je izključno pristojen kartični avtorizacijski procesni center Bankart.
Z registracijo v spletni center, spletnim nakupom, naročilom na e-novice ali sodelovanjem v nagradnih igrah uporabnik dovoljuje, da ponudnik, kot upravljavec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke in podatke o vsebini nakupov obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se obvezuje, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega centra v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Avigor d.o.o..
Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega centra ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in v skladu z evropsko zakonodajo.
Upravljalec zagotavlja, da osebne podatke uporabnikov spletnega centra in vse ostale zbrane podatke ščiti pred razkritjem in posredovanjem tretjim osebam. Vsi osebni podatki uporabnikov so zaupni. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da skrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Pravica do obveščenosti
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali načinom obravnave vaših osebnih podatkov, se lahko brez zadržkov obrnete na našega predstavnika varovanja zasebnosti osebnih podatkov, pridobljenih preko spletnega centra biolekarna.si. Na podlagi vaše zahteve vas bomo pisno in v skladu z ustreznimi predpisi obvestili kateri osebni podatki so bili zbrani med obiskom spletnega centra biolekarna.si.
Pravilnik o zasebnosti
Podrobna pojasnila o varovanju osebnih podatkov po Splošni uredbi o varstvu podatkov EU - GDPR.
https://www.biolekarna.si/sl/varovanje-osebnih-podatkov
XIII. Komunikacija
Reklamna sporočila
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila in druge objave bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
E-novice
Uporabnik se lahko kadarkoli prijavi ali odjavi na prejemanje e-novic. To stori enostavno na mestu za prijavo na e-novice ali pisno na novice@biolekarna.si.
Mnenja in komentarji uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Uporaba piškotkov
Piškotek je majhen niz znakov, ki ga lahko spletni brskalnik trajno shrani na računalniku uporabnika. Vanj se shranjujejo podatki in izbire uporabnika. Spletni center biolekarna.si uporabi piškotke vsakič, ko ga uporabnik obišče. V zaščiten piškotek, ki se začasno shrani na računalniku uporabnika, se shranijo edinstven identifikator, čas vpisa in drugi nujni podatki, ki niso osebne narave.
Piškotek omogoča premikanje po spletnem centru, ne da bi se uporabniku bilo treba ponovno vpisovati za dostop do vsake strani. Z uporabo nastavitev v spletnem brskalniku lahko uporabnik dovoli ali prepreči prejemanje piškotkov. Če uporabnik ne želi prejemati piškotkov, ne bo mogel uporabljati nekaterih možnosti, ki jih ponuja spletni center.
Uporabnik lahko shranjene piškotke preko orodne vrstice svojega spletnega brskalnika kadarkoli izbriše.
XIV. Pravice intelektualne lastnine
Vsebina spletnega centra biolekarna.si, je zaščiteno avtorsko delo podjetja Avigor d.o.o., in/ali posameznih blagovnih znamk, omenjenih na spletnih straneh. Vse pravice so pridržane.
Če ni izrecno navedeno v teh pogojih uporabe, uporabnikom vsebina teh spletnih strani ne daje nikakršne licence za te patente, blagovne znamke, avtorske pravice ali druge lastnine. Vse pravice, ki niso izrecno podeljene tukaj, so pridržane.
Brez soglasja podjetja Avigor d.o.o. je prepovedana vsakršna reprodukcija pisnega ali fotografskega materiala, distribucija ali uporaba v pridobitne namene.
Terjatve v zvezi z avtorskimi pravicami se rešujejo v skladu z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah in z Zakonom o pravdnem postopku.
XV. Odveza odgovornosti
Avigor d.o.o. kot upravljalec spletnega centra, stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.biolekarna.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@biolekarna.si.
Podjetje Avigor d.o.o. ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh. Objavljene fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Avigor d.o.o. ne odgovarja za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov infrastrukture, ki jo uporablja spletni center (npr. izpad delovanja medmrežja).
Avigor d.o.o. ni odgovoren za posledice zdravljenja, ki bi nastale zaradi nepravilne uporabe prehranskega dopolnila, medicinskega pripomočka, zdravila ali kozmetike, ki ni v skladu z navodili za uporabo. Pred uporabo natančno preberite navodilo!
Dodatne informacije o izdelkih lahko uporabnik pridobi tudi preko spletnega obrazca na spletnem centre, v rubriki Vprašajte farmacevta, kjer vnese svoje ime in priimek, elektronski naslov in svoje vprašanje. Odgovor farmacevta ali zdravnika dobi uporabnik v nekaj dneh.
XVI. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svoje obveznosti pošteno, odgovorno in v dogovorjenih rokih. V kolikor pride do pritožbe se ta lahko odda z elektronskim sporočilom na naslov info@biolekarna.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen in bo rešen v najkrajšem možnem času.
Podjetje Avigor d.o.o. si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno reševanje vseh sporov. V kolikor to ni mogoče, je pristojno sodišče v Mariboru.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Avigor d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Biolekarna.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Z registracijo oz. odprtjem uporabniškega računa na spletnem centru biolekarna.si uporabnik sporoča, da je v popolnosti prebral, razumel in sprejel Splošne pogoje poslovanja.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov ter zadovoljstva ob uporabi izdelkov.