Vračilo blaga in garancija


Biolekarna vračilo blaga in garancija


 
Pred vsakršnim vračilom blaga, kupljenega v spletnem centru biolekarna.si, nas predhodno obvestite na narocila@biolekarna.si ali na brezplačni telefon 080 81 88 (od ponedeljka do četrtka od 10:00 do 15:00 ure in v petek od 10.00 do 14.00 ure), da se dogovorimo o najboljši rešitvi.
 

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik nedvoumno sporoči na e-naslov prodajalca: narocila@biolekarna.si.

Najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe kupljeno blago z računom in vso pripadajočo dokumentacijo pošljite na naslednji naslov:

AVIGOR d.o.o.
V prelogih 12
2000 Maribor
Slovenija

s pripisom VRAČILO ZARADI ODSTOPA

Izdelek je potrebno vrniti v originalni embalaži. Izdelek mora biti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
 
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
 
Stroške vračanja proizvodov iz nenavedenega razloga ali nezadovoljstva, krije kupec.
 
Vrnitev prejetih artiklov v roku za odstop od pogodbe se prav tako šteje kot sporočilo o odstopu od pogodbe.

Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet so:
  • izdelki za higieno in osebno higieno brez varnostnega pokrova;
  • kozmetični proizvodi, kjer je bila embalaža odprta, poškodovana in/ali odstranjena originalna ovojnina;
  • prehranski izdelki in prehranska dopolnila pri katerih je bila plastična embalaža odprta in/ali poškodovana;
  • pokvarljivi izdelki ali izdelki, ki jim je že potekel rok uporabe;
  • avdio in video posnetki ali računalniški programi, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
  • časopisi, revije in periodične publikacije;
  • izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam;
  • darilni boni;
  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.

Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Avigor d.o.o., V prelogih 12, 2000 Maribor. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti narocila@biolekarna.si ali na brezplačni telefon 080 81 88.
 

PREKLIC NAROČILA

Potrjena naročila preko spletnega centra biolekarna.si lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno iz spletnega centra biolekarna.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte narocila@biolekarna.si.

V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila:
  • ime in priimek kupca
  • naslov kupca
  • številka naročila


STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
 
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
 
Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
  • odpravi napako na blagu,
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako,
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim,
  • vrne plačani znesek.
 
Stvarna napaka je kadar:
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
 
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
 
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Kupec ponudnika o ugotovljeni stvarni napaki obvesti na: narocila@biolekarna.si.
 
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
 

GARANCIJA

Zagotavljamo vam obsežno garancijo nakupa in dobavljenih izdelkov.
  • Garancija vračila blaga v roku 14 dni od naročila, brez navajanja razloga.
  • Garancija vračila denarja v primeru vračila blaga.
  • Garancija zamenjave blaga, v primeru napake pri naročilu in napake ali poškodbe embalaže ter vsebine.
  • Garancijo tehničnih izdelkov lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu in uvozniku ali njegovem pooblaščenem servisu. Proizvajalec ali uvoznik jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
     

SERVISNI CENTER

Servisni center biolekarna.si omogoča menjavo blaga oz. odpravo napak, ki so nastale zaradi:
  • neujemanja naročenih in dostavljenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov);
  • neskladnost naročenih izdelkov s predvidenimi lastnostmi in specifikacijami (izdelki z napako);
  • napak, ki jih pri prevzemu z običajnim pregledom ni mogoče odkriti (skrite napake).

V primeru zgoraj navedenih napak ali poškodb, nam kupec lahko skladno s predhodnim dogovorom proizvode vrne in brezplačno jih bomo nadomestili z ustreznimi ali odpravili napako. V tem primeru stroške poštnine za vračilo blaga krije biolekarna.si.
V kolikor se napake ne da odpraviti ali popraviti ima kupec pravico do vračila sorazmernega ali celotnega vplačanega zneska.

Pri poškodbah blaga, ki bi nastale kot posledica nepravilnega ravnanja med dostavo je kupec je dolžan skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in izdelka. Kupec bo takoj odstopil poškodovan izdelek, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške biolekarne poslan na naslov pošiljatelja. Po prejemu poškodovanega izdelka bomo v najkrajšem roku poslali kupcu nov izdelek.

Biolekarna.si ne odgovarja za poškodbe in napake, ki bi nastale kot posledica nepravilnega odpiranja in uporabe izdelka ali nepravilnega in nevestnega ravnanja z izdelkom. Kljub temu pa nas lahko kontaktirate in skušali bomo najti ugodno rešitev za vaš problem.

Pred kakršnimkoli vračanjem blaga, vas prosimo, da nas predhodno po elektronski pošti narocila@biolekarna.si ali na brezplačni telefon 080 81 88, obvestite o poškodbi ali napaki in dogovorili se bomo o nadaljnjih korakih.

Kupljeno blago nam po predhodnem dogovoru s kopijo računa in vso pripadajočo dokumentacijo pošljite na naslednji naslov:

AVIGOR d.o.o.
V prelogih 12
2000 Maribor
Slovenija

s pripisom SERVIS

Izdelek je potrebno vrniti v originalni embalaži.
 

Na vrh


Prijava na E-novice!
Naročite se na brezplačne članke, nasvete, obvestila o akcijah in novih izdelkih.
Vprašajte farmacevta!
Imate vprašanje o hujšanju, prehrani
ali fitnesu?

Postavite vprašanja farmacevtu...
RAPID SSL
Garancija varnega nakupa. Vaša varnost nam pomeni zelo veliko in iz tega razloga vam zagotavljamo varen nakup.


Za več informacij pokličite
brezplačno številko
(od 10.00 do 15.00 ure)